U14-E Sociale en communicatieve vaardigheden
De beroepschauffeur communiceert dagelijks vele malen met klanten, collega’s en onbekenden. Veelal communiceren chauffeurs onbewust op een manier die ze zichzelf in de loop der jaren hebben aangeleerd. De chauffeur is het visitekaartje van de organisatie; het eerste contact van buitenstaanders met het bedrijf loopt vaak via de chauffeur. Deze cursus leert u om onder verschillende omstandigheden op een professionele manier te communiceren.
Ontwikkel essentiële sociale en communicatieve vaardigheden met onze cursus U14-E Sociale en communicatieve vaardigheden voor chauffeurs. Leer het belang van een positief bedrijfsimago, integrale communicatie in de dienstverlening en aanpassing aan diverse culturele normen.
Met een combinatie van E-learning en praktijk, behandelt de training onderwerpen zoals stressmanagement, conflicthantering en effectieve feedback. De E-learning, verspreid over 10 dagen voor het praktijkgedeelte, omvat 4 uur training. Het klassikale deel biedt praktische oefeningen voor de omgang met conflicten en het geven en ontvangen van feedback. Na succesvolle afronding ontvang je een digitaal certificaat en 7 punten theorie voor nascholing code-95. Verbeter je professionele beroepshouding en beïnvloed positief het imago van je bedrijf.
Kenmerken
- Essentiële Sociale en Communicatieve Vaardigheden
- Stressmanagement
- Conflicthantering
- Feedback praktijk
Lesdag en -tijd
De E-learning module sociale en communicatieve vaardigheden wordt overdag aangeboden, doordeweeks en op zaterdag.
De tijden zijn dan van 07.45 uur tot 11.00 uur of 11.00 tot 14.15 uur.